Sponsors

Wednesday 5 October 2011

Iklan jom makan Pizza


pizzaads12 Iklan jom makan Pizza
Koleksi iklan jom makan pizza paling kreatif. yumm..yumm, jom makan pizza. Firs time aku makan pizza cam tak berbaloi lak, sebab bayar mahal-mahal tapi makan sikit je. Tapi sekarang dah tak kisah dah, pizza ni kira favourite aku dah sekarang. Kali terakhir aku makan pizza minggu lepas kot time aku keje kat alamanda..he. Nanti aku dapat gaji nak pegi makan lagi…cepat sape nak makan dengan aku??

Pizza Crop Circle

ala-biase je iklan ni. [link]
pizzaads11 Iklan jom makan Pizza

Speedy Pizza Flies Ad

ni pun biase je, aku tak nampak pun ‘flies’. [link]
pizzaads10 Iklan jom makan Pizza

Iklan pizza melekat kat pintu

Maksudnye penghantaran dier terhad, tapi aku rase camni sebenarnye “kalau korang lambat bukak pintu, pizza ni akan melekat di pintu anda” – Punk Rock Pizza. [link]
pizzaads08 Iklan jom makan Pizza

Pizza Hut Thin Crust Ad

Aku rase maksudnye, “kalau korang tak habis makan, badan korang akan calar cam kuali tu” [link]
pizzaads07 Iklan jom makan Pizza

Pizza Peephole Advertisement

“iklan ni sengaja dibuat supaya korang tertipu dengan perkhidmatan lembab diorang…haha” [link]
pizzaads06 Iklan jom makan Pizza

Cheesy Pizza Posters

Iklan ni menunjukkan keju dia panjang, amaran….jangan makan depan bf/ awek anda. [link]
pizzaads05 Iklan jom makan Pizza

Pizza Hut Bike Clock

bahaya, kalau tak sampai sebelum waktunya, pizza ini akan meletup. [link]
pizzaads04 Iklan jom makan Pizza

Cheesy Pizza Outdoor Ad

weh, pizza sape melekat ni weh, kalau ye pun gadoh laki bini…pizza pun main baling-baling. [link]
pizzaads01 Iklan jom makan Pizza
P/s: sori, kerana menghilang selama beberapa hari…hehe

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More